S1, E2: Sedat faces resistance from Selen and Gülcihan over his pursuit of Yasemin. Nalan, anxious about her dying phone, talks love with Billur, revealing differing views. A chance meeting with Sedat sparks a connection. Rafet scolds the family over finances, and Selen presents Nalan's folder, hinting at a scheme.