Förnuft och känsla Del 2
S1, A2: Marianne uppvaktas av den sorgsne Överste Brandon, men skadar foten under en promenad och faller handlöst för sin räddare, den stilige Willoughby. Han lyckas charma hela familjen Dashwood.