Dirigenten Del 2
S1, A2: Trots den senaste händelseutvecklingen är Tom fast besluten att slutföra Neftnik-affären. Han beger sig mot nästa mål, men mördarna ligger steget före. Samtidigt hemsöks Fredrik av sitt dunkla förflutna, och vägen framåt ser än mörkare ut.