Vanderpump Rules Del 20
S3, A20: Relationer prövas när Lisa Vanderpump bjuder in till fest. Kristen anklagar Katie och Stassi för att ha övergett henne och Jax och Sandoval diskuterar sin framtid som vänner. James och Randall pratar ut och Danica genomgår en fysisk transformation.