S1, A3: April Mackenzie är en gammal vän från marinkåren som förlorat ett armband fullt med känslig data. DD och hans team måste hjälpa till att hitta det innan hon råkar i trubbel. Han söker också efter Bruno som kan sitta inne med info om Alice.