The Ex Wife Del 3
S1, A3: Emily är spårlöst försvunnen och Tasha är desperat efter att hitta henne, även om det innebär att hon måste ta hjälp av sin värsta fiende. Ingenting hade dock kunnat förbereda Tasha på den förkrossande sanning som är på väg att avslöjas.