Förnuft och känsla Del 3
S1, A3: Säsongsavslutning. Eleanor är förtvivlad över att hennes älskade Edward Ferrars är hemligt förlovad med en annan kvinna. Marianne får reda på bakgrunden till Willoughbys svek, och ser med nya ögon på Överste Brandon.