Dead and Buried Del 3
S1, A3: Efter den brutala attacken på Sally växer misstankarna mot Michael. Cathy försöker övertyga polisen om hans skuld, men sanningen är svårfångad och faran kryper närmare när någon tar sig in på sjukhuset.