Iskalla mördare, heta offer Del 3
S3, A3: När en framstående advokat hittas knivhuggen till döds på sitt kontor hittar polisen mängder av misstänkta – allt från våldsbrottslingar till lesbiska kärlekstrianglar. Till slut hittar de en riktigt kallblodig mördare.