S1, A3: Erik tar hjälp av Osman för att ta sig ner i planets lastutrymme, där de under enorm press tvingas undersöka en misstänkt bomb. Fredrika börjar tvivla på Said Khelifis skuld när hon uppdagar märkliga omständigheter kring hans gripande.