The Real Murders of Orange County Del 3
S1, A3: Familjen Hawk lever Orange County-drömmen på sin lyxjakt tills deras försvinnande startar ett intensivt sökuppdrag. Undersökningen vänder när detaljer om en påstådd försäljning av jakten tyder på att någon sjunkit djupt för att få en bit av kakan.