S1, A3: Kenneth anförtror sig till UV, som ser egna möjligheter med stöldgodset. Kat siktar in sig på Greger, Haparandas drogkung. Samtidigt flyter den blå bilen upp till ytan. Hannah får reda på Thomas hemlighet och letar upp honom.