Del 33 Law & Order: Special Victims Unit
S20, A14: När Stone (Philip Winchester) väcker åtal mot en kvinna som dödat sin våldsamma make, brottas Benson (Mariska Hargitay) och hennes lag med skyldigheten att vittna mot henne.