S1, A4: Dan och Flemming skapar en falsk identitet åt Marianne. Hon ska utge sig för att vara lotterivinnare i syfte att locka ut bedragaren från sitt gömställe, men det visar sig snart att fallet inte är lika självklart som de först trott.