Line of Duty Del 4
S1, A4: När Arnott kopplas bort från fallet försöker Fleming fördjupa sin relation med Gates i hopp om att fullfölja utredningen på egen hand. Morton får anledning att ifrågasätta hennes motiv och hotar att röja hennes täckmantel.