S1, A4: Säsongsavslutning. Efter att ha bekänt sitt förflutna för Emily vaknar Laura upp, redo att ta tillbaka sitt liv men för Emily har det hela inte gått som planerat och hon tar till allt mer desperata åtgärder för att sätta dit Laura.