S3, A4: Situationen mellan Iris och Willem har blivit ohållbar och de pratar inte längre med varandra. Pippin och Couwenberg presenterar ett bisarrt förslag för Elsie, samtidigt som Marit brottas med skuldkänslor inför Alex.