Dirigenten Del 4
S1, A4: Skurovs utredning kör fast efter nya direktiv från högre ort och han inser att härvan sträcker sig längre in i maktens korridorer än han kunnat ana. Fredrik vet att han och Olga måste fly, men planen slås i spillror av en våldsam attack.