S1, A4: Erik och Osman försöker desperat att ta sig in i cockpit utan att sprida oro bland passagerarna. Karim blir huvudmisstänkt och samtidigt som Alex försöker lokalisera hans familj gräver Fredrika vidare i Edens mystiska förehavanden.