Vargasommar Del 5
S1, A5: Sandra och Kenneth tar till drastiska metoder för att rädda sig själva och tvingar med sig UV över den finska gränsen. Väl där, presenterar UV en lösning på deras dilemma. Hannah och Gordon får ett oväntat tips som leder till ett makabert fynd.