S1, A5: Det är A och O i Orange County att hålla skenet uppe, men när familjen Stahl hittas mördade intill Ortega Highway rämnar fasaden. Fallet leder polisen längs mörka vägar genom en serie skandalösa och extraordinära kärlekstrianglar.