The Real Murders of Orange County Del 6
S1, A6: Det brutala mordet på tre familjemedlemmar i en Fullerton-enklav full av ärvda pengar skickar chockvågor genom grannskapet och resten av Orange County. Polisundersökningen avslöjar familjens mörka hemligheter och ett tragiskt Orange County-motiv.