S3, A6: Menno hamnar i ett kritiskt tillstånd på sjukhuset. Pepijn, Couwenberg och Elsie förbereder sig för att avsluta affären med polisen. Samtidigt upptäcker Reinier att Marit har börjat bete sig underligt.