S1, A6: Musikikonen Michael Jackson och realitystjärnan Anna Nicole Smith dog båda tragiskt av överdoser på receptbelagda läkemedel. Dödsorsaken väcker frågan om gränserna kan ha suddats ut mellan läkarna och deras kända patienter.