Dirigenten Del 6
S1, A6: Tom jagas av fiender från alla läger. Rebecka har fått veta hans mörkaste hemlighet och försöker sig på ett dubbelspel, men i Moskva finns det inga enkla vägar. Skurov närmar sitt mål, men Olgas tålamod är slut och hon tar saken i egna händer.