Iskalla mördare, heta offer Del 7
S3, A7: En ensamstående mamma hittas strypt mitt i paradiset på Hawaii. Men trots att polisen snabbt hittar två misstänkta är det inte enkelt att lösa fallet, och det tar över ett decennium att skipa rättvisa.