Eastbound & Down Del 8
S4, A8: Del 8 av 8. Kenny gör en gentjänst, men bara för att chefen propsar på det. Stevie har några ändringar i Kennys livshistoria. April överväger ett stort beslut. I rollerna: Danny McBride, Andrew Daly, John Hawkes, Steve Little, Katy Mixon, Jennifer Irwin m.fl.