S1, A4: Zac och Curtis skolkar ihop och tittar på dragracing på en övergiven landningsbana som drivs av Curtis bror, Ray. Kiara bjuder Caitlyn på lunch, vilket blir till en utflykt med hela gänget. En video av Harris Bowers street-takeover blir utskrattad på nätet, vilket leder till ett rafflande streetrace. Zac ber Logan att träna honom, precis som han en gång tränade Zacs pappa.