Afrikas vattenvägar Den blå lagunen
S1, A5: Inbäddat på Sydafrikas västra kust ligger en extraordinär vik som är värd för ett överflöd av fåglar och marint liv, och som föder både lokalbefolkningen och permanenta invånare samt sporrar en livscykel som sträcker sig långt utanför Afrika.