S1, A6: De fyra återstående komikerna är på helspänn. Vägen till finalen är tuffare än någonsin. I den stora finalen kan komikerna inte slappna av en sekund när den ena överraskningen efter den andra kommer in i huset. Vem kommer att lyckas hålla sig för skratt och bli vinnaren av Last One Laughing?