Everybody Loves Diamonds Den trojanska hästen
S1, A2: Inlåst i sin cell försöker Leonardo lägga ihop pusselbitarna och undrar vem av hans teammedlemmar som har förrått honom. Kanske hans mångårige vän Ghigo, larmexperten? Eller Sandra, underbarnet som kan dyrka upp lås? Kan det till och med vara Alberto, hans hackande styvbror?