S1, A3: MotoGP-paddocken är i chocktillstånd efter dödskraschen i Mugello. Efter händelsen börjar förare och tävlingsledning att fokusera på att göra sporten säkrare. Samtidigt blir Maverick Viñales pappa för första gången, och nåt otroligt händer Fabio Quartararo på Barcelona-Catalunya-banan.