S3, A3: Barbara's plötsliga död har en stor påverkan på hennes överlevande familj. Frank och Dee är rasande över att bli utlämnade från hennes testamente och samarbetar för att söka hämnd på den döda kvinnan. För Dennis blandas spänningen av att ärva sin mors ståtliga herrgård med insikten att han, Mac och Charlie inte har några vänner och dömda att dö ensamma och bortglömda ... om de inte hittar nya. Det enda problemet? De vet inte hur.