S1, A1: Vandra genom den namibiska öknen med elefanten och lär dig hur den håller sig sval på en plats med knappt någon mat eller skugga. Upptäck hur den äter specifika växter, gräver brunnar och vandrar över ändlösa sanddyner i sin jakt på dyrbart vatten.