S7, A19: Willow bor hemma hos Taylors, men kommer inte hem från klubben en kväll... Jill blir orolig och skickar ut hela familjen för att hitta henne. Det är Saint Patricks Day på Tool Time och vilka kan fira det bättre än killarna på K&B Construction.