Det är ett dårhus
S1, A1: I första avsnittet välkomnar Philippe och Jeroom Nederländernas tio främsta komiker till sitt LOL-hus. Fulla av entusiasm börjar komikerna detta unika experiment, men snart tar nerverna över. När allt kommer omkring, är det ren tortyr att inte skratta på sex timmar för de här stjärnkomikerna.