Det här kommer bli en jävla cirkus!
S2, A1: Deltagarna möter varandra för första gången och inser att det kommer bli en tuff kamp. Eva Röse startar den sex timmar långa tävlingen där nerverna är på helspänn. David Batra har med sig en giftig spindel, Henrik Dorsin följer sitt speciella kostschema och Petra Mede agerar spåkvinna.