Det kallas för nollning, slå upp det Blue Mountain State
S1, A1: Tre förstaårselever på college-footballens kruthus Blue Mountain State University måste snabbt anpassa sig till college-livet och att kryssa mellan football, tjejer och nonstop nollning.