Luftens hjältar Det kom från ankans botten
S1, A4: När Ville sitter barnvakt åt Rebeckas dotter Molly, en flicka som visar sig vara svår att hålla reda på, tvingas han utkämpa en spektakulär luftstrid för att rädda henne.