S1, A5: Sunny knäcker Supernote. Michael får ett genombrott i Bangladesh. Mansoor känner press från sina chefer och vill att Sunny tar större ansvar i organisationen. Megha finner äntligen någon hon kan vara romantiskt intresserad av.