Det Vackra Spelet
S1, A6: Trots en säker trofé och en stor ledning i ligan framhärdar City. Peps signaturanfallsspel visas upp mot Arsenal och Chelsea. City har fortfarande en trippel i sikte, men UCL-dragningen presenterar en knepig match mot en välbekant fiende. En välförtjänt paus ger spelarna en möjlighet att vila i varmare klimat.