S1, A4: Med hjälp av sina närmaste vänner reser Reece till Mexiko för att hitta mannen som dödade hans familj. Katie fortsätter sin forskning från en avlägsen plats. Steve Horn vidtar åtgärder för att bevara Capstones affärer och San Diego FBI Fugitive Task Force ledd av Tony Layun får i uppdrag att hitta James Reece.