S1, A4: Dhanrakshak lanseras, en stor seger för CCFART. Michaels försök att försonas med sin fru stöter bara bort henne ännu mer. En uppskrämd Sunny söker efter sin saknade farfar, utan någon hjälp av byråkratin. Mansoors operationer hotas av Dhanrakshak, och han behöver en ny sedel som kan lura den nya skannern.