S1, A5: Mike försvinner spårlöst efter sin svensexa och det gör Aziza arg. Alan och Kirlyam har bråttom att förbereda sitt bröllop. Paola letar bröllopsklänning. En begränsad budget hindrar Aya från att ha sina drömmars bröllop.