S2, A5: Judd är chockad över det senaste offret för ett nödsamtal, Grace och Carlos måste rädda en kvinna som bokstavligen är instängd i ett våldsamt förhållande och station 126 kommer till en fruktansvärd motorvägskrasch som hotar en far och dotters liv. Under tiden står Owen och Gwyneth inför ett svårt beslut i deras förhållande och Mateo ångrar sin nya tatuering.