S4, A18: Virginias chef, Louise, vill att Virginia ska bli regional försäljningschef. Men när Virginia ser vad jobbet innebär börjar hon tveka. Jimmy och Sabrina oroar sig över Hopes brist på empati när hon inte känner sorg över sin döda fisk.