S1, A6: Efter en chockerande eliminering är det bara tre komiker kvar i tävlingen. Klockan tickar och finalen närmar sig. Två komiker ställs mot varandra i en sista kamp. Vem kommer att ta hem mästartiteln och prispotten på 500 000 kronor till välgörenhet?