The Terminal List Disruption
S1, A5: Reece reser till San Francisco för att hitta sanningen om läkemedlet som kan ligga bakom allt. Katie försöker övertala Mike Tedesco i ett försök att stoppa Capstones planer för Nubellum. Tony och hans team håller sig nära Horn i hopp om att fånga upp Reece innan han dödar sitt nästa mål.