DNA of a Murderer Professor T
S2, A4: En bagare hittas död efter att ha fått ta emot dödshot. Handlar det om en hämndaktion, eller är gärningen utförd av någon som står mannen nära? Professor T får använda sig av sin kriminella list för att hjälpa polisen att identifiera mördaren.