Do You Like Me?
S1, A3: Motoi introduces Eripiyo and Kumasa to his little sister, Rena, who went to the Okayama Girls' Festa with him. She tags along with him to see ChamJam perform after seeing them at Girls' Festa and her favorite just happens to be Maina.